söndag 12 september 2010

DT-alster för Bildmålarna

Ett par alster med Bildmålarnas söta Mimosa-stämplar har jag fått till de senaste dagarna. Först en tändsticksask med "Mimosa-muffin"...

och även ett kort med "Mimosa-äppelkorg" som verkligen har blivit en av mina favoriter i höst! Jag hade även veckans utmaning hos Wild Orchid Challenges  -"pearls and pins" i åtanke när jag gjorde detta kortet...


pssst... är stavningen konstig är det för att mitt nya tangentbord är helt knäppt...är så segt och så får jag trycka hårt och länge för att det ska ta, och det är inte så jag brukar skriva normalt =( Så lite överhoppade bokstäver o konstiga sammanskrivningar får ni räkna med tills jag har ordnat ett nytt!

4 kommentarer:

Kathy sa...

Aw this are just adorable!!!! What cute images and your details are so pretty!!! Love your coloring as well!!
Thanks so much for playing along with us at Wild Orchid Crafts!
:)Kathy

Mette sa...

Men så fina! Helt underbara!

Kim sa...

Oh my goodness these both are so adorable! Love what you've done with the cute Bidmalarnas! So so so adorable! Thanks for joining us at WOC!
Hugs~ Kim

Kianel sa...

Gorgeous creation,
love from France, Kianel.