lördag 20 februari 2010

DT-kort "Mimo fotboll"

Helg igen, så härligt!!! Det innebär iofs en del tvätt och städning...men också mer tid för scrap! För tillfället har jag haft lite svårt att hitta tid och ork i veckorna men jag har passat på att färlägga lite motiv så de är färdiga att montera på kort!
Ni har väl inte missat att Bildstämplarna har släppt nya stämplar??? Och i Landstokens shop har det kommit in massa nyheter och fler är på väg!
På det här kortet har jag använt mig av Bildmålarnas stämpel "Mimo fotboll" som jag har färglagt med distresser. Papprena kommer från My Mind´s Eye och är verkligen superfina! Älskar deras kvalité! Blommor, blad och grattisskylt kommer även de från Landstoken.




2 kommentarer:

Lätta och Goda recept sa...

Ett kort helt i min smak, mycket fint.

kram o trevlig helg

Lalla sa...

Vill bara säga ett stort tack för alla fina kort du gör.

Lalla och Towe