fredag 26 mars 2010

Fredagsskiss hos Landstoken!

Att skisser triggar igång min scraplust är nog allmänt känt vid det här laget och veckans fredagsskiss hos Landstoken är inget undantag! Tessan är så duktig på att rita skisser så kika gärna in och inspireras ni också!
Min tolkning kommer efter helgen...
Det har tyvärr inte blivit så mycket skapat den senaste veckan då en bedrövlig självspricka i tummen satt stopp för mina försök att hålla i en pensel =( Jag har ett par layouter färdiga som jag gjorde när jag var hos syster och scrappade förra helgen men de väntar fortfarande på att fotas. Med andra ord - fler uppdateringar med scrap kommer i helgen, kika gärna in då!


1 kommentar:

Cath. sa...

Å stackars dig med självspricka. Vet inte om du prövat redan men färsk citron är kanon mot självsprickor. Min svärfar lärde mig det, och det fungar verkligen, gör kanske liiiite ont men det är av övergående natur. Ganska snabbt läks det också.
Ser fram emot att se vad du skapat, nu ska jag ila vidare och kika på skissen.
Trevlig helg!