fredag 23 april 2010

scrapträff i Rottne!

I morgon bär det iväg på vårens stora träff i Rottne. Ska bli så skönt att få sitta ostört och scrappa (ostört...jaja...) i två hela dagar =) Det har varit fullt upp här hemma de senaste veckorna med bla. badrumsrenovering så jag ser verkligen fram emot helgen. Före och efter-bilder på vårt badrum kommer så snart det är helt klart, hantverkarna har gjort sitt och vi har lite plock kvar bla. lister, handdukshängare, lampor osv... Kan ju säga att jag var liiiite skrajsen när jag körde hem och visste mattläggaren varit där...väggarna har nämligen bytt färg från lila (hemskt - ja jag vet!) till svart... Det blev verkligen ett helt annat badrum, men vi är helnöjda!!!

Några beställningskort som jag gjort den senaste tiden bjuder jag på idag, efter helgen hoppas jag på lite mer nya alster!







Inga kommentarer: