måndag 10 maj 2010

Feberdimma...

Jag som hade tänkt hinna med så mycket i helgen blev totalt däckad av feber i lördags...Har inte haft feber på så många år så jag kommer inte ihåg när det var senast! Idag har jag åtminstone kunnat sova lite och jag har kunnat få ner febern ganska bra med alvedon vilket inte har gått innan. Måste försöka vara uppe lite så jag inte får så grymt ont i kroppen av allt soffliggande =)
Innan jag blev sjuk hann jag iaf göra ett par kort med Bildmålarnas söta stämplar varav jag kan visa ett av dem idag:
Stämpeln hittar du hos Bildmålarna, övrigt material hos Landstoken
Jag har använt mig av fredagsskissen v.17 i Landstokens blogg.
Tillbaka till soffan ;-)

5 kommentarer:

Mahlin78 sa...

Krya på dig vännen! Underbart kort :-)

Anita/AniLi sa...

Hej!
Roligt att du vill vara med i min BlogCandy,
önskar dig lycka till!

Anita

Gunilla sa...

Tänkte bara lite sent omsider säga tusen tack för det jättefina kortet och RAK:en! Krya på dig. *kram*

Linapyssel sa...

Hoppas att du e pigg nu och är uppe och hoppar!!
Tack för snälla kommentaren på min blogg!!
Ha en härlig dah
Kram Lina

joggemia sa...

Usch vad trist att vara sjuk...skickar massor med krya-på-dig-kramar! UUUUrsött kort!

Kram!