torsdag 13 januari 2011

Årets första layout!

Ett av mina mål vad gäller scrap 2011 är att inte damma igen och glömma bort hur man scrappar layouter ;-)
 Jag VILL testa fler tekniker, skriva mer jounaling, komma in i flyt där jag är nöjd med vad jag gör... men då krävs det att jag skapar fler layouter annars kommer jag aldrig till det stadiet att det flyter på! Kort gör jag alltid löpande mer eller mindre under hela året men när det kommer till just layouter är jag nog mer periodare. Skärpning!

Årets första layout har jag skapat efter en skiss hos Creative scrappers (#138)


3 kommentarer:

jennieh sa...

Snygg! Härligt papper!

Mya sa...

snyggt!
nu var det evigheter sen jag scrappade senast. jag saknar det! :)

Petra/Paradise sa...

Superfin lo!!

Jag har själv ett mål år 2011 å det att göra åtminstone 2st lo´s detta året. Det blir två fler än förra året ;)

kraaam