torsdag 30 juni 2011

De sju dödssynderna

Ni har väl inte missat de nya läckra stämplarna som Bildmålarna har släppt? Några nya i serien "små bevingade vänner" samt två motiv av "de sju dödssynderna".
Jag har gjort ett kort med stämpeln "Fru Frosseri" samt texten "ett visst mått av begär..."




Nu ska det bli skärpning både på bloggfronten och scrapperiet! Halva familjen har semester/sommarlov (inte jag...) och det mesta av mina "måsten" är avklarade! Ikväll blir det en stunds scrap med goda vänner, får väl se om jag får ihop något alster eller bara färglägger motiv...



1 kommentar:

Petra/Paradise sa...

VIlket fint kort med en härlig stämpel och en passande textstämpel! :D

Jag tycker det är oerhört svårt att sätta mej i pysselrummet nu för tiden..även om jag egentligen behöver sitta där då jag har en del beställningar att beta av.

Men så ser mitt rum som rena "Hej! kom å hjälp mig"-katastrofen!
En stoooor hylla som suttit på väggen ovanför mitt skrivbort har börjat halka ner så alla grejer som stod på den har jag fått ställa på lite väl sporadiska ställen..*suck*..
ORKAR INTE sätta upp hyllan på nytt :/

KRAMISAR