onsdag 2 juni 2010

Mors Dag ♥

I söndags var det ju som bekant Mors Dag ♥ och jag hade knåpat ihop ett litet kort till min mamma som hon bl.a. fick då.
Stämpel från Bildmålarnas senaste klubbkit, färglagd med distresser. Övrigt material från Landstoken


Det här kortet fick syrran när hon nyligen fyllde år:
Även här har jag använt mig av stämpel från Bildmålarna och papperet hittar ni hos Landstoken. Kortet är lite mindre i storlek..kommer inte ihåg exakta mått men 10-11 cm tror jag det var.


Äntligen är den härliga sommaren här (?) och det gäller verkligen att njuta av vädret! Jag är lyckligt lottad som har ett jobb där jag kan tillbringa större delen av dagen utomhus =)




2 kommentarer:

Pingvinmamman sa...

Vilka underbara kort!! Du är så otroligt duktig.

KatarinaR sa...

Härliga kort och cupcakes-stämpeln ser ju verkligen smaskig ut!

Jag är också lyckligt lottad och har ett jobb där jag kan vara utomhus nästan hela dagen, och det är härligt sådana här dagar!