fredag 10 september 2010

fredagsmyyyys!

Det är inte klokt...jag hänger inte med...vart tar tiden vägen??? Det var ju augusti nyss...
 Jag kämpar för att hitta tid till att pyssla men det har varit svårt de senaste veckorna, det har varit långa dagar och orken har inte riktigt funnits på kvällen. Jag har även fått ett visst sug efter att virka igen, är det höstmörkret som drar igång det kanske? Ett par kvällar den här veckan då jag väntat efter jobbet på sonen som tränar har jag haft min lilla påse med virkgarn med mig och har nu några halvfärdiga alster som bara väntar på stoppning och montering. Får se hur de blir och vart det bär hän...

Sötaste kusin Zac ♥ fastnade på bild i våras och layouten blev till efter förra veckans skiss hos just
 "veckans skiss"!


Nu blir det tillbaka till pysselbordet, huset är nystädat och jag kan ta heeelg!!!


1 kommentar:

Jennie sa...

snyyyyggg!!!! min lilla zac <3 hihi