torsdag 2 september 2010

tags

Svensk scrapbooking hade under augusti en tävling där man skulle göra en tag. Jag gjorde 3 när jag ändå höll på och det var den i mitten som blev mitt bidrag =)


Det är så kul att göra dessa tags, mina har jag gjort i storlek ca 6x12.5cm. Det får nog bli ett gäng till framöver =)

Jag är så glad, ÄNTLIGEN har jag ny dator! Efter många om och men och efter att ha haft en dator med rosarutig skärm ett tag så dog den totalt härom veckan... Ren och fräsch både på utsidan och insidan är den nya nu och det är sååå gott! Nu hoppas jag att få till mer pyssel, har så svårt att sätta mig uppe i pysselrummet och pyssla utan dator och musik!

3 kommentarer:

Jennie sa...

snygga!! blir jag också sugen på o göra tags.. hihi :)

kram!

Gunilla/Nilla sa...

Visst är det kul med tags. Lättare att testa nya tekniker på liten yta tycker jag.
Dina blev verkligen superfina.

Härligt med ny dator. Även om det kanske är inne med rosa så kan jag förstå att det inte är så kul på datorskärmen;=D!!

Ha det gott vännen och trevlig helg.
Kram//Gunilla

Lotta sa...

Vilka fina tags. Enkla och snygga!
Ja, man skulle kanske ta och göra några sådana...

Ha en skön helg!
//Lotta