söndag 20 februari 2011

Ett enkelt litet kort...

Idag har jag ett mycket enkelt litet kort att visa... en bakgrundsstämpel (crafty individuals) och en hjärt-stämpel, färglagd, utklippt och monterad på 3-D kuddar. Sådär. Klart.


Nu är jag trött på det här att inte vara riktigt frisk... trött på halsont, huvudvärk o allt vad förkylning heter, trött på att ha ont i ryggen o trött på att inte sova bra o alltid vara trött =(
Idag måste jag ta tag i städningen här hemma och det är verkligen något jag känner för att göra... *not*
Jag får belöna mig med lite scraptid när jag är klar, veckans julkort väntar på att göras!



1 kommentar:

Petra/Paradise sa...

Jättefint kort i sin enkelhet!
behövs INTE mera!! Så fint så!! <3

Tråkigt med envis förkylning som vägrar försvinna!! :(

Lycka till med städandet!
Skulle behöva göra detsamma :/

KRAMIS!!