torsdag 17 februari 2011

lite virkat...

Trött o halvsjuk som jag varit den senaste veckan har jag inte orkat pyssla så mycket utan hamnat i soffhörnan på kvällarna istället. Då är det lätt hänt att virknålen åker fram och får jobba lite istället =)
Jag hittade de HÄR ursöta ljuslyktorna som jag bara var tvungen att testa (och ja, jag håller även på med en  matchande virkad burk som jag hittade HÄR i samma blogg!) 
Än så länge har jag bara en ljuslykta klar men fler i olika färger kommer det att bli, måste nog ta en tur till IKEA och köpa fler glas... Min lykta blev lite större än på modellen i bloggen då jag utgick från ett glas jag hade hemma.



1 kommentar:

Gunilla/Nilla sa...

TUSEN TUSEN tack för det helt makalöst fina kortet som jag fick till min födelsedag, TOKGLAD!! Du färglägger helt makalöst vackert vännen.

Inte kul att höra att du känner dig dålig....varit hemma från jobb?

Hoppas att du får känna dig lite bättre nu till helgen.

Stor kram till dig från mig/Gunilla
Dina lyktor är så himlans fina. Du får mig att vilka plocka fram virksakerna. Hur många projekt kan man ha på gång samtidigt tror du, haha!!